Új munkatársat kerestünk

Mivel az elmúlt hónapokban tárhely szolgáltatásunk egyre sikeresebb a hazai piacon, és szeretnénk megőrizni lendületünket nem feladva magunk elé támasztott minőségi elvárásainkat, úgy döntöttünk új munkatárssal bővítjük csapatunkat, akinek legfőbb feladata a tárhely és VPS szolgáltatás ügyfeleinek kezelése, kapcsolattartás. Ha szeretnél egy fiatal, jó hangulatú csapatban dolgozni, vagy ismersz olyat aki valószínűleg szívesen dolgozna nálunk, olvass tovább!

Már megtaláltuk új munkatársunkat!

Kiket várunk?

Várjuk azok jelentkezését akik elvégzik a következő napi asszisztensi/kapcsolattartói teendőket:

  • Irodai telefon felvétele
  • Beérkezett hibajegyek és bejelentések megválaszolása, felelős kijelölése
  • Dokumentumok kezelése, feltöltése, letöltése, konvertálása
  • Új megrendelések kezelése
  • Számlák kezelése, nyomtatása, borítékolása, postázása

Tárhely ügyfeleinket és megrendeléseiket egy automatizált on-line rendszerben tartjuk nyilván, így ez a rendszer nagyban segíti az ügyfelek kezelését, és kapcsolattartást, levélküldést stb. Vannak azonban még nem automatizált feladatok, vagy egyedi problémák, melyhez át kell látni a teljes tárhely szolgáltatást, és a támogató rendszereket.

Figyelem! Nem tárhely adminisztrátort keresünk!

Elvárásaink a következők

  • Napi 8 óra munka (10 és 18 óra között)
  • Felhasználói szintű számítástechnikai tudás
  • Minimum szövegszerkesztő (levelek, dokumentumok szerkesztése), táblázatkezelő (pl. sorok hozzáadása, összeadása), Google, Facebook
  • Megértő és türelmes viselkedés az ügyfelekkel
  • Középfokú végzettség

Jelentkezni lehet fényképes önéletrajz küldésével, fizetési igény megjelölésével a job kukac tarhelypark.hu e-mail címen!


Hozzászólás küldése

Kövess minket!