Tanulva a sokszor felmerülő kérdésekből, folyamatosan csiszolgatjuk megrendelő rendszerünket, illetve minél könnyebbé próbáljuk tenni ügyfeleink dolgát.
.hu domainek megrendelése – beküldendő dokumentum változások
Mostantól a cégnévre rendelt domain rendeléseknél csak az aláírási címpéldányt kell elküldeni ügyfeleinknek a domain igénylő lapon kívül, amennyiben a cég szerepel az e-cegjegyzek.hu adatbázisában.
Domain átregisztrációnál szintén ugyanez változott, illetve tulajdonos változás esetén a lemondó félnek (amennyiben cég a lemondó fél) sem kell beküldenie az aláírási címpéldányon és a lemondó nyilatkozaton kívül más dokumentumot.
Hogy pontosan milyen dokumentumok szükségesek, azt ezeken a linkeken tudod megnézni:
Ügyfél adatok megadása
A megrendelés leadásánál, illetve az Ügyfél portálra bejelentkezve egyértelművé tettük a címek megadását.
- Külön mezőt hoztunk létre a postázási címnek.
- Adószámot csak jó formátumban lehet megadni.
- Egyéb apró változtatásokat állítottunk be, hogy könnyebbé tegyük a megrendelést.