Egyszerűsítettünk a megrendelési folyamaton

Tanulva a sokszor felmerülő kérdésekből, folyamatosan csiszolgatjuk megrendelő rendszerünket, illetve minél könnyebbé próbáljuk tenni ügyfeleink dolgát.

.hu domainek megrendelése – beküldendő dokumentum változások

Mostantól a cégnévre rendelt domain rendeléseknél csak az aláírási címpéldányt kell elküldeni ügyfeleinknek a domain igénylő lapon kívül, amennyiben a cég szerepel az e-cegjegyzek.hu adatbázisában.

Domain átregisztrációnál szintén ugyanez változott, illetve tulajdonos változás esetén a lemondó félnek (amennyiben cég a lemondó fél) sem kell beküldenie az aláírási címpéldányon és a lemondó nyilatkozaton kívül más dokumentumot.

Hogy pontosan milyen dokumentumok szükségesek, azt ezeken a linkeken tudod megnézni:

Ügyfél adatok megadása

A megrendelés leadásánál, illetve az Ügyfél portálra bejelentkezve egyértelművé tettük a címek megadását.

  • Külön mezőt hoztunk létre a postázási címnek.
  • Adószámot csak jó formátumban lehet megadni.
  • Egyéb apró változtatásokat állítottunk be, hogy könnyebbé tegyük a megrendelést.

Hozzászólás küldése

Kövess minket!